wtorek, 24 grudnia 2019

Mam kanał na Youtube'ie!

Od 1.01.2020 zapraszam na moją nową stronę Slowasawazne.pl

W listopadzie założyłam kanał "Słowa są ważne" na Youtube'ie. Ma on taką samą tematykę jak mój blog. Omawiam tam prawa zwierząt i weganizm przede wszystkim pod kątem krytycznego, sceptycznego myślenia i psychologii.

Na kanale są już trzy filmy - nadają się zarówno do oglądania jak i do słuchania.

W pierwszym odpowiadam na pytanie, kim byliby widzowie, gdyby rzeźnie miały ściany ze szkła. Jak można się domyślić, mam inne zdanie niż Paul McCartney. (link)

W drugim video zastanawiam się, czy dieta wegańska to dieta cud. Są to bardziej rozważania z zakresu krytycznego myślenia i kwestii stereotypów. Nie są to porady dietetyczne, do których kwalifikacji nie posiadam. (link)

W trzecim filmie opowiadam o pozytywnym myśleniu (tak, są z niego pożytki). Jest też o pożytecznym myśleniu negatywnym. Wszystko zaś w oparciu o psychologię społeczną i w nawiązaniu do przechodzenia na weganizm. (link)

Zapraszam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz